الرئيسية » , » تحميل ومشاهدة كليب نانسى عجرم ما تيجى هنا 2014 - HQ

تحميل ومشاهدة كليب نانسى عجرم ما تيجى هنا 2014 - HQ





تحميل كليب نانسى عجرم 2014 ما تيجى هنا وانا احبك-كلمات اغنية نانسى عجرم ما تيجى هنا-مشاهدة كليب نانسى عجرم ما تيجى هنا- اغنية نانسى عجرم الجديده 2014-تحميل مباشر mediafire



التحميل  من هنا


للمشاهدة





كلمات الاغنية


ما تيجي هنا و انا احبك
عشان اعيش على حسك
حبيبي دا انت الدنيا 
و انا اموت لو غيري يمسك




ما تيجي هنا خد فكرة 

دا انا بالنسبة لك بكره
استاذة في الدنيا مذاكرة
كمل روحك دا انا نصك



دا غرامنا مبينا 

واخدة انا بالي 
دا انا مش ننة
بكره اهو باين ادامنا 
وانا اكتر واحدة تحسك 



ما تيجي هنا و انا احبك

عشان اعيش على حسك
حبيبي دا انت الدنيا 
و انا اموت لو غيري يمسك



حبيبي نيتي صافية 

و انت هتيجي هنا بالعافية 
تهرب و تروح فين مني 
دا انا دكتورة في الجغرافيا



ما تيجي قوم واعقلها 

قولي بحبك ما تقولها 
حبيبي دا انا واحدة عادية 
بالكلمة الحلوة تاكلها 




دا غرامنا مبينا 

واخدة انا بالي 
دا انا مش ننة
بكره اهو باين ادامنا 
وانا اكتر واحدة تحسك 



ما تيجي هنا و انا احبك

عشان اعيش على حسك
حبيبي دا انت الدنيا 
و انا اموت لو غيري يمسك

تحميل ومشاهدة كليب نانسى عجرم ما تيجى هنا 2014 - HQ
100 out of 100 based on 100 ratings. 100 user reviews.
يتم التشغيل بواسطة Blogger.
 
إدارة الموقع : إعلن هنا | إعلن هنا | إعلن هنا
جميع الحقوق محفوظة © 2013. مزيكا فورست | أغانى عربي و أجنبي | افلام | كليبات | مهرجنات شعبى | تورنت
تعريب وتطوير موقع سيو صح